Logo Jelle F. Post
vormgeving, art-direction van identiteit/huisstijl van het Jonge Harten Theaterfestival

Jonge Harten

Opdrachtgever: Jonge Harten Theaterfestival
Omschrijving: vormgeving, illustraties en art-direction van identiteit/huisstijl van het Jonge Harten Theaterfestival
Specifiek: affiches in diverse formaten en series, flyers, programmaboekjes, gadgets, (responsive) website, apps, kranten, bierviltjes, t-shirts
Jaar: 2007-2015

Jonge Harten is een negendaags theaterfestival dat plaatsvindt in zo’n beetje alle theaters in Groningen

Jonge Harten

Affiche, 2015

Affiche, 2014

Affiche, 2013

Affiche, 2012

Serie van kaarten ter promotie van het festival, 2010

Gezeefdrukte katoenen tas, 2015

Programmaboekjes 2013-2015

Kaartspel, 2015

Programmaboekje 2014

Band speelt op het podium in het Jonge Harten café, 2015

T-shirt ontwerp, 2015

Inrichting Jonge Harten (Pop-Up) café in de Gym aan de Oosterstraat in Groningen, 2014

T-shirt ontwerp, 2015

Publiek in het Grand Theatre, 2013

Affiche, 2011

Affiche, 2010

Serie van affiches, in totaal 4 stuks, 2010

Serie van affiches uit 2008, die genomineerd waren voor de Theater Affiche Prijs van het TIN (Theater Instituut Nederland)

Affiche serie, 2007

«